Saturday, March 03, 2018

噢!春天!我的夢中情人!—手機通訊錄見到好多女仔名 但我選擇幸福 每朝喺你側邊醒




I need me a real girl I need me a real girl shawty yeah 
I need me a real girl 每晚你都可以掂我啲野 
Girl 你知我識過幾個老泥 
Girl 知我唔鐘意覆手提 
Girl I be spending time with the gang 
未番屋企不過想講你聽 
未幫你買樓不過想你高潮 
我拖住你隻手唔驚比邊個騷擾 
走遍城市走遍每個荒島 
Shawty I got pre-rolls 褸袋裡面裝草 
With all these hoes 一晚過後就心淡 
But when I’m with you 好似跌入深潭 
Sending me snapchats 今晚幾點得閒 
Yeah we gon keep it real 要多過一晚 
每晚扑野隊草訓低聽歌 
Girl you’re the one 知道你最清楚 
每晚我地撻著好似點火 
只要你 可以令每一晚 似當初 
I need me a real girl 我會覆機 
I need me a real girl 送你番屋企 
I need me a real girl, who’s down to smoke 
You could be my wifey 可以叫我老公 
I need me a real girl watch u turn up 
I need me a real girl 聽你呼吸 
I need me a real girl 知我心急 
In the late night 挨左係你側邊 有啲濕 
I need me a real girl 我知道你係 
I need me a real girl 唔需要老泥 
We can have a future 啲homie叫阿嫂 
自從望見你一早知道 
比你電親 不過我冇事 
金鍊全身 與你進入舞池 
I see all these other hoes, they counterfeit 
Cuz I know on the real tho, u the baddest bitch 
我地只要相信不要猜疑 
Yeah you my queen 當左你Kylie 
約你出街未必會準時 
pass you the reefer 知我roll左兩支 
I be smoking loud we could count up hella bands 
Hoes want my clout but won’t get a chance 
手機通訊錄見到好多女仔名 
但我選擇幸福 每朝係你側邊醒 
I need me a real girl 24K金 
每晚當你攬枕 怕你傷心 
聽你嗌到聲沙好似走音 
之後拖住你隻手 溫暖係我掌心 
I need me a real girl 穿著波鞋 
I need me a real girl 唔一定波大 
Trip on LSD 一齊走遍天涯 
知我地唔需要秘密唔需要收埋 
同我入去間房 你知道 
I'm a fuckboy 驚你損失 
I'm a fuckboy 你知我專一 
啲草 我地今晚繼續燒 
直落半夜玩到聽朝




嗯,我想了很久應該用哪一句做標題,因為好像選來選去都是兒童不宜的 XDDDDD




雖然歌詞有點微妙,但這絕對是情歌啊!我第一次聽就被擊中了,一定是春天歌仔的首選之一



詭異的浪漫

No comments: