Thursday, October 17, 2013

There's No Politics Here, Just Good Old Fashioned Revenge

我有朋友是香港電視的前員工 (是呀昨天被裁了),前天,即香港電視被公告不獲發牌的當天,他在顏冊發表了一篇慷慨激昂的陳詞。帖不是公開的,但我姑且隱其名節錄部分放在這裡流傳萬世。因為,因為,雖然我已讀了這個帖好多好多遍,但每一次讀著還是熱淚盈眶。

嗯。致被圈養的豬︰

「今日個牌收皮之後,我俾人抽仲多過俾人鼓勵安慰,好似我同我個台欠撚柒咗佢地咁,你就知咩事、係就知香港(人)冇撚得救。我唔係最介意你地抽柒我,我知你地唔睇電視,邊個有牌關你差事,但最悲哀嘅係你地似乎冇人明,你地依家唔係冇咗一個台咁簡單,你地係容許冇咗個台而個政府用"一籃子"、"循序漸進"等等由大陸傳過嚟嘅匪語嚟耍鳩你地,真正原因被保密協議掩蓋,反映香港已經係大陸省市之一,乜都講潛規則、講後台。第時你地因為"一籃子原因"而仆街,冇咗份工,我會放長雙眼、食住花生睇你點折墮。

而事實上過去、將來呢個港共政府都係會不斷用匪語言偽術耍鳩你地,都唔好講到要"佔中"咁大陣仗(我開頭聽落都覺得ok,但為個牌佔中好可能變成浪費民氣),你去為呢件事嘈、上街、聲討,都係攞返啲咁the尊嚴而已,都好過咩都唔做。如果你郁都唔郁,全亞洲以致全世界,都會當你香港人係活該仆街死十次嘅死契弟。

不過我想講,我作為一個星斗小市民,日夜奔波,一向冇咩時間參與政治運動,可能喺好多社運名流眼中係一個冷感愚民,時事知識亦欠奉。我過去年半,捱過無數個通頂、犧牲過無數個周日同公眾假期俾工作(星期六都係工作日冇補假)、放個假都充滿罪惡感(會俾同事喺whatsapp、facebook開post抽水、屌柒)、突然之間有假放會因為冇節目而惶恐不安,都跌跌撞撞、好不容易咁完成咗三個作品,好老實講我聽日就飛東京睇Loud Park 13,都仲要改起稿先走得(旅行期間仲要接whatsapp order,睇明朝歷史的資料keep住進度),而呢批稿係我最dum心血落去嘅一個project,一個注定成為經典or cult典嘅sitcom,不過自今日起後,永遠冇可能出到街了,你地永遠冇得睇,你諗下係邊個損失?你地冇得睇,連覺得差、要cap圖上網屌柒嘅機會都冇,香港人,明白自己同圈養嘅豬冇分別嘅客觀事實未?我唔敢話自己損失時間健康青春去做嘢係好偉大嘅一件事,我純粹想講,忍得落港共政府呢一鑊嘢,你班香港人就係柒頭皮,移民去第二個國家都冇人睇得起你。

算吧喇,玩完架喇,一個禮拜返嚟之後,公司應該開完會俾晒通知出嚟點樣人事調整,都係時候為自己鋪定後路。呢次(好大機會的)失業,唔係因為我個人工作表現或僱主企業經營問題,係港共政府造成的,我永遠都會記住。我冇半澤直樹咁把砲,下下要人十倍奉還、乜都跟到尾;不過仇怨就係仇怨,很遺憾、很悲痛都要講句,個人取態是確定了:在公、在私,與共匪誓不兩立,與689誓不兩立。這也許是小弟維持少許人格尊嚴的唯一方法吧。錢對於我來說始終最重要,皆因我多數無伴終老,今日你689蘇錦樑搞到我間公司雞毛鴨血,同斷我米路、斷我衣食冇分別,我到死嗰刻都唔會遺忘,你明唔明?已經唔係政治爭拗同立場分歧嘅膚淺層次,係生存嘅問題,一講到生存,就學Tony Stark話齋:"There's no politics here, just good old fashioned revenge."」

No comments: