Monday, July 31, 2006

this entry is mirrored from here.

wendy今日寫既野會嚴肅少少,唔好介意。

如果唔知做咩、唔知等咩、唔知驚咩,呢種揮之不去既恐懼感就係叫成長既話,咁wendy呢幾日都好似活在成長既漩渦入面la。

晚晚都同唔同朋友仔煲粥,唔係就飲野吹水,硬係會有部分話題都不約而同講到前途問題。wa! 我真係冇concept bor!然後我0的社工先生/小姐都紛紛變哂出路指南。wa~ 原來講呢0的係可以嚴肅過學術討論。

死la,由細到大既wendy就只係識吃喝玩樂,抱住既宗旨係「今朝有酒今朝醉」,叫我諗前途,到時先算la,反正我成日覺得自己會好早死。touchwood1個唔覺意tmr死左,我plan果0的野咪冇用?我唔好唱多兩次k打多兩舖機?

但係越接近畢業,就越發覺,「今朝有酒今朝醉」真係work ga bor—如果我係李白既話。

識我既人都知我對咩都可以有興趣,做過幾份工,坐定定既我又唔介意,走走dat dat既我又做得黎。如果有特別厭惡既都話可以delete左個choice佢,最弊我冇ah ma。

然後又返返去唔知做咩唔知等咩唔知驚咩既原點。

細路哥
你得到什麼
你失去什麼
你知道
what are u looking for



如果我永遠都係細路哥就好la。:(

2 comments:

棕櫚酒鬼 said...

忘了是找什麼東西
搜尋跑來你的blog
便看著看著
讀到 細路哥
what r u looking for

我也奉行著 今朝有酒今朝醉
便下個註解
寧願是一段短暫卻完整的生命

同你說聲hi

WEnDy said...

welcome & thx. nice 2 meet u. :)