Thursday, July 27, 2006

Galagala Happy

想不到跟網友aa很有緣—1樣鍾意彭大導、1樣讀poly,剛剛發現原來她也是在8月4日晚看軟硬!太q了! >_<

8月4日晚記住嗌我,然後我地1齊大嗌「我愛彭大導」ah! >_<

"夠鐘喇! 睇電視 睇下今集講乜先 講乜先? 哎唷!"

Gala Gala Happy買Harley扮阿Paul
寂寞孤單 卡拉屋企 晚晚去唱歌
深霄的晚空 星月在搖動 蕭錦去活動

Gala Gala Happy著Nike亂撻朵
大疊摩登rave仔rave女個個去哂rap
Marky Mark夠英 Hammer直頭勁 New Kids無動靜

四蚊一鋪街機亂咁打打打凹左
Ken哥將軍手刀射錯左
今晚三點尖東海邊伋住春麗
我最怕佢有左

做 做乜好 落DD
做 做得好 泡九七
做 做得到 去六四
做 做差佬 葉玉卿...葉玉卿...

"今晚阿Sir請食飯!" "隨便坐!"

Gala Gala Happy有煙仔沒有火
日日聽歌聽果幾隻冇變化既歌
天朦光唱歌 fans熱情和
姑丈向下墮

Gala Gala Happy我Darling零舍多
住在山腰 身家多過拍戲既發哥
包起七個桔 三件用黎窒
孖公仔最核突

七間金鋪 一粒差佬日日係咁捕
警犬拉茜又著草
衰佬死佬差佬基佬做做係咁做
世界是太美好

做 做乜好 Champion
做 做得好 唷咩啤
做 做得到 唷仙奴
做 做差佬 劉鍚明...劉鍚明...

Gala Gala Happy買Harley扮阿Paul
寂寞孤單 卡拉屋企 晚晚去唱歌
深霄的晚空 星月在搖動
春霄愛做夢

Gala Gala Happy

2 comments:

堅斯姬 said...

ee~~
我1.8睇bor~
:)

WEnDy said...

really?! looking fwd 2 it nei! >_<