Monday, September 05, 2016

願你知每日每夜為何戰闘




終於選完,可以瘋狂咁J。

千祈唔好同我講4年後再黎過,呢句野我4年前已經聽過,難聽過粗口,絕對唔係一句安慰說話 XD

對於呢個選舉結果,我冇乜唔開心,我地唔好諉過於人,所以我唔會屌港豬。但我啱先都喊左一野,只是心痛教主國師大亨同一眾手足辛苦

冇野嘅,世上冇行唔通嘅路,只有諗唔通嘅人丫嘛。世上只有我地係香港人。總會有出路嘅。係咪?



願你知每步每步和誰奮鬪
別再憂未能動搖命運之手
若結果偏不如意始終無悔
拚命過去追求

願你知每日每夜為何戰闘
別再憂別人未明白自己傷口
為了擁抱難以成真的美夢
你話這是幼稚請幼稚試一試

No comments: