Monday, August 29, 2016

我們的Banner




我每晚行返屋企,都會經過一幅好大嘅鐵絲網牆,佢其實係今屆立法會選舉嘅banner位黎架,掛滿左新東所有候選人嘅banner。我每次經過果條路都覺得好危險,因為佢地張張banner啲索帶都索得好核突,啲頭頭尾尾飛哂出黎,𠝹到啲途人萬劫不復咁。

但係,唯獨是4號陳云根張banner啲索帶係剪哂頭尾架!!!梗係啦,係我地熱血公民嘅手足掛架嘛!!!我每次經過都會比我地手足嘅細心感動到

然後我再望下其他banner上面嘅標語—什麼「誠意」、什麼「拼搏」、什麼「務實」⋯⋯我就覺得好諷刺。你地啲人連張banner都掛得核核突突呀!我點可以信你地係「誠意拼搏務實」呀!「誠意拼搏務實」唔係自己話自己就係架白痴仔!!!


再望下4號陳云根嘅banner,我地冇自己讚自己,上面只係寫左5隻字—「永續基本法」。其實我地熱普城團隊所有海報banner上面都只係得呢5隻字,因為呢5隻字就係我地入左立法會之後要做嘅野。只要你選左我地入去,我地就會啟動五區公投全民制憲,修改基本法第5條,永續基本法,確立香港實然主權。只要確立左實然主權,就可以將基本法改做適合香港嘅憲法了,取回單程證審批權、普選行政長官等都指日可待了

我地嘅banner就係正正話比你聽我地會做嘅野,而唔係好似其他候選人咁只有務虛嘅言詞

而我每次經過呢條banner路都會暗暗希望會有路人同我一樣咁欣賞呢張banner,然後信任我地,投票比我地,就好了

#新東4號陳云根
#新西5號鄭松泰
#港島7號鄭錦滿
#九西7號黃毓民
#九東10號黃洋達

No comments: