Thursday, August 18, 2016

緣份已經無意中開了路



佢有句歌詞係「太多傷心感嘆號」!!!咩傷心感嘆號呀!!!咩年代黎架!!!好娘呀呢個term。我次次聽到都會笑左。

好啦其實我覺得呢套劇幾好睇呀。好膠咁。但係集集都有人要救有壞人要打,有世仇後代嘅愛情,有正直青年愛上殺手,主角係傻仔小子成長橋,成套劇都係經典套路黎架!!!我好鍾意呢啲ON9野的!!!

然後你完全係會估到同鄉會三巨頭最好打果個一定係從來都冇出過手嘅柯萬長。而柯萬長後面一定又有一個終極boss咁架嘛。哎呀我真係好鍾意呢啲估到哂嘅戲呀!

然後我已經follow左煎pan個ig哈哈。日日J咁。


#緣份已經無意中開了路
#其實我覺得刁蘭好煩佢幾時死呀

而家我晚晚睇呢套劇,搞到我啲《真田丸》停滯不前。

3 comments:

brownie said...

你做咩自甘墮落睇tbb

Unknown said...

我娘鐘意睇超能爸爸(?)…唔俾我轉台…
930到17哥出場佢就去做家務準備瞓覺(佢話唔鐘意打打殺殺喎

WEnDy said...

Brownie:

呢套好好睇喎。雖然我句句係度串佢膠,但其實我好鍾意睇呢啲老土劇情架哈哈!

堂本冰子︰

陰功 XD

呢套好睇喎,集集都有得打,好有以前啲功夫片味道。17哥同偉豪BB好大隻呀 XD