Tuesday, June 28, 2016

Swing Girls

[尋找高橋一生的故事] 《Swing Girls》,2004年嘅戲,高橋一生24歲,飾演地上最強吹奏樂部部長!話說呢套戲我睇左幾廿次都從來冇為意過呀吹奏樂部部長,因為呢套戲嘅主角根本就唔係吹奏樂部!!!只係一隊雜牌軍!情形就等同《交響情人夢》嘅A樂團同S樂團咁喇~ 咁故事當然係專注於果隊爛泥雜牌軍啦!所以呀吹奏樂部部長全套戲夾埋嘅戲份大概有一分鐘到啦!而我就係為左cap呢1分鐘嘅圖睇左104分鐘喇~ 多謝~








11 comments:

brownie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
brownie said...

我舊同事叫我鍾意佢必睇滿島光日劇woman,喊苦喊忽一大輪我都堅持下去,最後露過臉加埋都無一集。

WEnDy said...

Brownie:

啲太茄哩啡嘅我唔睇喇痴線

呢套係因為我本身都鍾意睇

世界奇幻物語春之篇睇左未呀?我淨係睇左佢做果個故仔 :-D

Unknown said...

世界奇妙物語我是為了高橋一生睇…(咁啱旅緊行可以睇生放送)
但…到一生哥嗰part時我瞓著咗﹗

WEnDy said...

堂本冰子︰

陰功 LOL

brownie said...

世界奇幻物語無睇過,成日對呢套嘢好不解呢,等我搵搵。

WEnDy said...

Brownie:

起碼有半個鐘係佢擔正。睇得過 XD

brownie said...

睇完世界奇幻物語,萌到爆炸!好羨慕松重豊,有高橋請食炸豬扒、俾鎖匙,仲可以刷背XDDD

WEnDy said...

Brownie:

係喎!!!我想同高橋一齊沖涼呀!!!

brownie said...

抹返啲鼻血先啦!

WEnDy said...

Brownie:

抹完再沖涼!!!