Monday, June 20, 2016

夢幻街少女

因為M仔到好頭痛好需要慰藉,所以找了高橋一生 (即係貝原BB)1995年配音的《夢幻街少女》來看。1995年的高橋一生係15歲,仲未變聲呀!!!把聲好靚仔呀!!!好襯個靚仔男主角呀!!!這個賤貨女主角才初中就答應他求婚了!!!可惡呀!!!


(然後我發現好多發彈幕的人都跟我一樣因為高橋一生來看的哈哈,下個禮拜睇埋佢配嘅《歲月的童話》先,1991年的動畫,即係11歲呀!!!還是小學生的高橋一生呀!!!可愛仔呀!!!





6 comments:

brownie said...

我手機screen saver同wallpaper都係貝原bb(紅都面埋)

WEnDy said...

Brownie︰

我都係我都係!!!一按著部電話就係貝原BB望住我!!! <3

brownie said...

之前我用張望鏡頭的,兩三日頂唔順了,電力太強,換咗床照(瞓响床啫)

WEnDy said...

Brownie:

我完全知道妳講緊邊張打邊張 *v*

因為我都save哂

brownie said...

太恐怖了~小心不要在街上邊看邊笑,會嚇怕途人的!

WEnDy said...

Brownie:

次次望住個mon都會心跳 <3