Wednesday, November 19, 2008

沒有變


Pictures Taken from: TVB.com

近來我很喜歡看無記的1部師奶劇,《東山飄雨西關晴》,我就是喜歡到每天下班後也要趕快跑回家看,就連要在外吃飯我也要選1間有電視機的餐廳,生怕錯過了半分鐘的放映時間。朋友仔都覺得我很煩,怎麼這麼婆媽的師奶劇也會看得這麼著迷。其實我也覺得那個故事很土,選角也怪怪的,幾廿歲的馬德鐘和佘詩曼在演20出頭的靦腆少男少女,超受不了,但不知為何我就是特別鍾情這種帶點鄉土味的青澀情懷,好像n年前的《茶是故鄉濃》,主角也是由幾廿歲的林家棟和張可頤出演,我也特喜歡當中那種故作靦腆的情懷。

而這兩部劇的相同之處,除了上述的那些情懷,就是麥包;他在《茶是故鄉濃》裡飾演鵪鶉仔的好友阿牛,是1個直率單純,偶爾有點莽撞衝動的青年;在《東山飄雨西關晴》裡,他飾演向晴的哥哥向陽,1樣也是1個直率單純、偶爾有點莽撞衝動的青年,兩者不論性格外型,簡直就是1模1樣。

雖說「變幻原是永恆」,但原來總有些南北這麼多年來都沒有變,好像麥包,又好像你這些年來雖然已交了好幾個男朋友,但最想念的,仍然是最初那個直率單純、偶爾有點莽撞衝動的傻小子,沒有變。

5 comments:

Anonymous said...

無記的北極之旅以為有變, 變下智慧型都岩的環保節目啦, 點知都係冇變。成出野好似旅遊特輯咁~ 都唔知佢地係唔識環保野, 定係唔敢講環保野.....

WEnDy said...

日青

其實我覺得個出發點係好,只係如果太知識型既話0的觀眾可能覺得悶唔去睇,咁就咩出發點都冇用,其實佢除左旅遊特輯feel之外仲請左兩個教授講下地理ah環保野,已經有進步ga la。睇環保節目,都係睇鬼佬節目la,鬼佬台有個節目講環保兼慳$$$,呢個幾好,但係唔記得左個節目名係咩,妳得閒可以留意下。@@"

Anonymous said...

無線衰就衰在成日都唔變﹐下下照單執藥
好處就係﹐你buy咪會繼續buy囉
唔buy就真係
悶到要打爆部電視機

Anonymous said...

馬德宗其實演得不錯呀,看著他由薯仔變成奸人,都幾有感染力

WEnDy said...

>>文少

自從有左上網之後,電視對好多人黎講已經唔係指定消閑活動la,佢變唔變,都冇乜所謂lu,因為我地已經變左。

>>帕拉汀

嗚嗚……近來公司晚晚ot,好耐冇睇lu……我對上1次睇既馬德鐘仲係傻下傻下果個馬德鐘,佢之後變左奸,唔係你講我都唔知……