Wednesday, January 17, 2007

離家出走

家裡的經濟狀況很糟,看來向來任性貪玩的我今個暑假也應該不能「豁出去漫遊不通知親友」了。:(

雖然很不開心,但我是我的家的其中1份子,也是家中長女,是應該為家庭「投入、奉獻和犧牲」的。>_<

我要長大了!>_<

不知道以後還有沒有oversea placement的機會了。>_<

應該相信自己1定還有機會的!>_<

今天聽到kitty、nicole和angela她們談及sem break旅行的趣事,不禁令我回想起那時在北京和杭州的快樂日子。:(

我知道我永遠也不會忘記那1ja已逝去的快樂時光。

i wish i never knew how 2 quit u.

也許留在香港placement也是1件難能可貴的事呢~

反正還未試過就試著敞開心胸試1試吧。:)

「不要回來 妳已經自由了」


我最最親愛的團友roommates,讓我把我最愛的《懶到死》送給你們。 :)

在一起 , 天崩地臨也懶理
在一起 , 翻開日記總有你
永遠在一起 , 有天老死都與你……一起
懶到死 懶到死
只想與你逛一逛屋企
懶到死 懶到死
吻一吻你 足可得到一世的驚喜
這個世紀 快要半死 地裂天崩也為你
搭上客機 愛到半死 為著只因有著你
若有一天
世界只得一撮氧氣 , 都給你


*****
對sms既害怕又期待,這1科真的很有型。就讓我在《大時代》的洪流中狠狠jel低你們!>_<

*****
我怕我會越來越依賴你。

*****
豁出去漫遊 不通知親友
那快感少有 那管想去多久

好得你未夠 於這裡悶透
才誓死跟你逛盡地球

何必每件壯舉都需要理由
伴你去出走
快活而內疚不管舉世追究
願扣上你雙手
自繁華浪處到沙丘 戀愛
能有幸這樣放肆至足夠


別再管誰咒你(代價高仍愛你) 曾經荒謬
闖蕩異地 亦未枉相戀
超出煩惱的禁忌 視世上人不理
想早晚能見你 曾經反叛
也是我運氣 天與地
如老了不再飛 無那份勇氣(逃過約束拋開生死)

怕一世未能 沙礫中擁吻
有了你先有 這最淒美質感
縱使有地震 不因我犯禁
誰話你壞人不減吸引

明知我做錯過的總要奉還
但我愛一眼
有自由後嘆都深刻過不散

讓你我似走犯
在窮途入教堂進諫 上帝
求你讓我共愛侶過更多晚

這樣也許了不起 但有一日
轟烈乏味 就讓彼此都別戀
他人也不忘記 別個再沒法比
分過後能放棄 回家安樂
過亦有運氣 不顧忌
才了解喜與悲 能以後銘記
人有天總怕死 才註定別離


*****
如果你現在看到我這麼懂事,你會更加喜歡我嗎?

*****
the following is mirrored from my xanga.

災難,會令人類變得團結。

話說今日上440,我只係聽個lecturer講到第3句,心裡就已經萌生起drop左呢科既念頭。

我以為係我諗野太過偏激,點知阿sir只係講到第5句坐係我前面既arthur就已經擰過黎問我︰「諗唔諗住drop左呢科?」

原來有人同我想法如出一轍。

arthur仲要講多句︰「佢 (lecturer) 真係好on9 ah!」

10分鐘過後,就係lecturer發表完1大堆偉大到無人能及既言論之後,1路係旁邊默不作聲既tutor竟然又插咀講左兩句同lecturer既偉論有過之而無不及既發表,頓時令我對佢心生敬畏,於是我急不及待想同arthur分享我對呢個tutor既感受,點知又比arthur搶先1步講左我既心裡所想︰

「頂!個tutor都好on9 ah!」

過左冇幾耐,我聽到我後方既遠處有人呼喚我,原來係其他同學仔。因為我同arthur遲到,坐左係頭兩行冇同0的朋友仔坐。點解佢地明知咁做會騷擾阿sir講書都要呼喚我?理由竟然都係問我果個問題︰「drop唔drop?」

係果1刻,我發覺,double既同學仔,從未如此心靈相通過。

放break過後,課室10足10被龍捲風吹襲過後既蕭條廢城,人去樓空。

頭先我見到add-drop page亦都顯示440多左好多vacancies。

所以說,災難會令人類變得團結。

阿sir bye bye。


--------------------------------------------------------------------------------


就係因為drop左呢科,雖然我今個sem都係讀7科,不過個timetable就極致地展現左比大家睇,咩野叫做「冰火5重天」—

星期1—朝早9半 - 夜晚9半

星期2—off.

星期3—朝早9半 - 黃昏6半

星期4—又off.

星期5—朝早11半至夜晚9半

星期6日—再off.

冇得頂。 又到左賺外快既季節。

No comments: