Sunday, March 06, 2011

噢!春天!我的夢中情人!—我對你一心一意Baby Wo-ai-ni

睇電視到天光食早餐又食唔落
我眼袋嚴重咗聲也為你沙咗
講十萬次分手然後我終於大個
就算知道錯加改過但你走咗

開MSN想等你出現 我嘅世界只得你知
你叫我快啲收線咪嘥力慳啲
就算蠢但係呀 都仲想試

講大話去band房約班friend打機踢波
係我衰係我貪玩無下次好麼
嗰日落到liba係個女仔黐住我
係佢衰咋喎 點解要罰我嬲我

聽親啲K歌得個慘字 唱到最尾只想你知
我對你一心一意baby我愛你
對不起ko me na saai and sorry

炮製你最喜歡嘅雪糕糯米糍
任你搓圓噤扁擺入口試

No comments: