Saturday, March 11, 2006

小正︰拿!妳自己攞黎ga!
我︰車!我知ah。
小正︰拿!唔關我事ga!
我︰車!我知ah。
小正︰咁妳點解要虐待我?:(
我︰車!咁人地而家咩丫ma!無依無靠!1場兄弟,係咪俾我發洩下都唔得jack!

……

小正︰妳好似成大半年冇去過椰林閣搵阿正。
我︰車!我知ah。
小正(哭)︰我要見我親生爸爸~
我︰見見見!你老母就有得你見!再嘈丫拿!信唔信我唧到你永不超生!


被我唧得半死的小正


拿!給各位苦悶鬱悶心情唔靚的朋友們這個小遊戲—以後當你地見到小正行行下唔行停左係度發吽豆又或者面向住你微笑,就係出手既時候la!—mouse over佢個肚仔,係咁0係佢個肚仔上面郁個mouse,佢就會俾你唧到永不超生ga la!哈哈哈哈!(小正︰你做乜話俾咁多人知呢個秘密ah?明知我怕唧ga ma,冇人性ga!>_<)

不過呢,呢0的唧佢既機會係可遇不可求ga。大家盡量遇下la下。:)

*******************

今日hrm阿joyce無la la對住我微笑。唔好睇佢平時好cool咁,原來笑起上黎好甜ga bor!唔怪得阿傑仔…… :)

2 comments:

Anonymous said...

我唧到佢la>>~

WEnDy said...

俾個叻你!:)