Saturday, March 18, 2006

我們都是這樣燥底的

今個星期,終於過了。明天bbq。終於可以玩樂1番了。噓!~

首先是爆mon,然後是oo present、突如其來的hrm exam outline……本想著星期4拿拿臨補完習回家休息1會再戰ism*clc*cc,誰知珈甄下星期1要測驗,1補就補了兩個多小時,回到家還要繼續解答她的simultaneous linear equations,未溫習腦筋先虛脫,又沒有時間再休息了,看完《大鬧廣昌隆》後唯有直踩ism revision到半夜3點幾,都係訓。

幸好我把clc給了christina "ja fit",否則,我諗我唔會直踩ism。

不過踩完都冇用,mid-term都係唔識。

反而chinese comp ok bor,我有信心我答對了8成。

今個星期的兩個presentation都好hea,powerpoint都是趕在presentation前1-兩個小時完成的;present時絲毫不覺得緊張,1點present mood也沒有。我告訴自己不可以這樣沒有火,下星期的hrm和下下星期的qm present,我要有火的。

今個星期大家都很燥底 (終於入正題了吧?),個個唔係「小」就係「仆街」。

我承認我也有點控制不了自己的情緒。有時候只是看到1丁點不順眼,平時的我不會發作,但剛過去這個星期的我有幾刻真的很想掟野。

幸好,我真的沒有潑婦罵街,幸好。

還多虧那個"I Love You Darling"的故事,(唔知係咩故事?見到我再講你聽)我還可以好好控制自己的eq。

死亡3月還未過,我還有hrm和qm present,真是「死神再3來了」。

其實我今個星期有很多題材想寫,可惜太忙。以後再慢慢補回吧。

太累了,要睡。I love you darling.

*****

太燥底,我有計。

WhackYourBoss

殺左你老細,冇糧出有乜所謂。

(拿。呢0的咁押韻既句子,完全係果0的無聊西片既中文tag 0既風格。)

*****

其實我除左鍾意周慧敏,我仲ok buy阿倪震。(呢句又押韻,問你夠「近」唔夠「近」?)

討厭我‧您有得著嗎? (by 倪震)

最鍾意佢果句「我雖然霸著廁所,但我是有拉屎的;只是,屎這回事,豈能盡如人意。」。型到呢~

*****
p.s. 果0的「乜春」ah、「仆街」ah、「頂你個肺」果0的,我唔小心溜口講ga ja,我冇心ga,我仍然係果個保持住純潔形象既wendy ah ha。唔該。特此聲明。:)

No comments: