Thursday, March 09, 2006

1. 今早10時多回到poly,見到1個好靚又好勁的情景—1陣北風吹過,漫天落葉。真係好靚,靚在佢真係成個天都充滿住好浪漫既枯葉;而佢勁既地方就係……而家夏天都黎緊頭la,仲可以睇到0的咁既野。

造物主既世界真係好奇妙。

2. 今早的om過得好漫長好漫長啊。

3. 正所謂「有朋友冇得瘦」,多謝那些無論任何時候任何地方都願意聽我發牢騷的—朋友。

4. 化妝班終於完了。最愛上堂的髮型設計和今堂的手部按摩。我buy髮型設計的max sir,他說︰「頭髮造型就像插花,都是藝術,美觀與否,自己喜歡不就行了嗎?:)」;也buy搣時教手部按摩同時豐胸,還有什麼比這更好的事?:p

今晚還從搣時口中證實了,瑜伽玩得叻的人,真的可以凌空升起的。窪塚洋介都試過。我相信窪塚同搣時都冇厄我。唔!

5. 晚上回到家看到《勁歌》eason唱《最佳損友》,坐在fans堆中,含情脈脈地1邊望著旁邊的女fans一邊唱,還輕輕地摸了那個女生的腦袋1下。wa!lum死lor。

6. 弊傢伙!今次玩大左。gpa過3 wor,邊有咁易攞?!

愛靚,定愛gpa?

7. 無人駕駛炒左車。神奇既係,呢個地方原來我之前已經炒過1次。

你是我的交通黑點。

P.S. "Moving at the speed of life, we are bound to collide with each other." -- "Crash"

呢排寫多左「雜記」,真係「為青春留下1點回憶」。好la,講完。Good night, and good luck.

ya gal WEn

No comments: