Tuesday, March 07, 2006

AYP第1個活動—O'Night

1. 來來去去都是人與人之間觀點與角度的問題。那時候和包包都談論過這個問題很久了,最後也沒有結論。這個問題應該會是用來作為電影的open ending。

我不知道應該怎樣處理這樣的conflict,也不知道何時會完全明白箇中的玄機。不理了,就由得它這樣open-ended吧,反正人生就是如戲。

2. 事情好像告1段落了。有點失落,不過也是好事來的。可以停止胡思亂想了。專心溫qm。

3. 今天在新can食tea遇到1個小學同學。她竟然認得我,我也竟然認得她。10年沒有聯絡,我也早已經把她的contact丟掉了。但從她今天拍我的肩膀後望著我的眼神,我相信她仍然是我的「最佳損友」。

4. 吃完tea後在到y的路上遇見了1個與我完全不相熟的中學同學。她竟然講住電話都要同我say hi。沒有比這句"hi"更觸動我觸動你了。

5. 晚上送amy出去時遇見alexandra。掛住同amy講野冇show到佢,但係我係見住佢好激動咁hi我ga下。梳利。=.="

6. 乘巴士回家時收到1個詭異電話。
time: 0031
電話中人︰喂唔該搵wendy。
我︰我係。
電話中人︰我係hrm ah joyce ah。

我心想︰我識9廿幾個joyce,妳到底係邊個joyce呢?

都未諗到,佢又話la︰我可唔可以問妳b-law

拿!又load唔到la!究竟hrm同b-law有乜關係?

拿!呢個phone call令我諗返起小學中學果陣問隔離位拿電話問功課ah下。呢個joyce我都冇乜同佢傾過計,佢而家打黎問我b-law assignment ah下。

拿。同學就係咁用。慘得過我又真係1個有雷既好同學,返到屋企即刻搵下consideration既elements然後又真係教下佢咁。(邊有人自己讚自己有雷ga~)雖然教得好brief,喂不過我b-law讀左成年ga la bor,算唔話得la卦。(拿!呢0的咪就係我成日講既「自我擴大」。)

7. 哇!做完《難兄難弟》做《大鬧廣昌隆》!超級期待ah下!周海味同我哎呀阿哥ah下。

8. 仲有咩要講呢?好似冇乜la。夜la,load唔到。訓la。

p.s. 聰明的你應該察覺得到,這篇entry的topic明明是"o'night",但內容卻沒半點提過"o'night"的東西。算吧la,年青人最愛side-talking。我隻狗不嬲都唔答8 ga la。

time: 0359. good night.

ya gal Wen

No comments: