Saturday, March 25, 2006

黎祥犀利到呢

好難得。今天是今個星期的第1天可於晚上9時前回到家吃晚飯,還可以看《鐵血保鏢》,平時回到家的時間還只可以剛剛趕及《大鬧廣昌隆》。(昨晚還要1時半才回到家,miss了很精彩的第11集!>_<)

《鐵血保鏢》,1向也沒有追,但今晚很難得看了全集,發覺真的很好看。(唔知頭唔知路咁睇都可以覺得好睇,証明呢套野真係好睇 :))今集尤其是最後15分鐘尚忠 (黎祥)solo,正到喊,我真的被他感動了。:(

話說係關於個奸大伯同奸2佬唔俾個4弟坐正,諗住夾硬利誘個大佬 (即係黎祥)俾個大掌櫃佢做實情係要拿佢黎做傀儡,然後plan住以後再拿返個操控權。見到個無賴大佬真係好蠢咁落左搭拿左條鎖匙然後好得戚咁同0的伙計講︰你地以後要聽哂我話la,仲有個奸大伯同奸2佬個奸計得逞樣,仲有4弟個心灰樣,真係睇到好忟。點知1個屈尾10,個大佬個得戚樣180度轉變,變左個嚴肅認真樣,然後講話個4弟以前點樣點樣對佢好,點樣點樣為鏢局好,個位應該係4弟坐,然後好名正言順咁話︰我而家以第3任大掌櫃既身份宣佈,我而家要正式任命尚智為第4任大掌櫃,你地頭先個個都話聽我話ga,唔聽我話你地個飯碗就會咁!—跟住好型咁掟爛隻碗。咁ah奸大伯就彷彿難以置信咁話︰下?!你話咩話?!你講多次?!

然後黎祥就不徐不疾但又帶點激動咁行埋去好串好大聲但係又好有禮貌咁向住個奸大伯大嗌︰大伯,你又聽唔到ah?好ah,我又再同你講多次。我而家以第3任大掌櫃既身份,正式任命阿智為第4任大掌櫃ah!

wa!型到呢~ 呢1幕真係深刻到呢~ 但係我之前冇睇過呢套劇ga bor,但係短短既1集又可以咁有張力,令人留下咁深刻既印象,証明呢套劇真係勁到呢~ 我遲0的真係要bt返黎睇。大家都不妨bt返呢集,係第20集ah!


計劃成功,尚武將大掌櫃之位傳予尚智。


尚忠-黎耀祥飾

Pictures Taken from: tvb.com
*****
hrm present終於完左lu!真係唔好話,雖然多野睇多野諗又煩,但係就係因為做左咁多野先學到野。阿xu應該係1個好老師黎既。唔。
*****
下星期1杭州placement interview!1定要in到!破釜沈舟ah今次,in唔到呢個就要in北京la,但係我唔想又去多次北京bor,上年都去左北京1個月la,所以今次1定要in到杭州ah,奈何杭州得返1兩個空缺ja bor。但係我1定要in到呢個ah!許勝不許敗!水裡水裡去火裡火裡去!go go go!

No comments: