Monday, March 27, 2006

我是1個衝動的和平型

今天in杭州,滿順利啊~ irene說會幫我爭取。:)

唯1美中不足的是,我想,我說得太多了。太興奮,有很多都衰多口。:P (仲有幾句係咁開頭既︰「拿!即係我覺得……」完全唔似interview對答既語氣。痴左。@@")

希望希望真的可以去杭州吧!>_<

*****

我終於漸漸體會到作為1個多口的和平型和衝動的助人型的悲哀。

唔該哂阿jack。唔係你,我都唔知9型人格真係咁q準。

*****

金3珣︰我都係唔再鍾意你呢個人la。你知唔知點解?因為你個人1 0的都唔坦白。如果你係坦白既,你敢唔敢講你有冇1秒鍾意過我丫?

金3珣條仔︰你又誤會左la。
金3珣︰係ah,我又誤會左la。我誤會左59秒。


我終於知道為什麼阿媽那麼喜歡看這套《我係金三珣》。bj單身日記式的劇情,唔係lum師奶就係lum「自由女神」。我堅持我係唔鍾意睇ga下!(咁妳又做乜背0的對白出黎ah?=.=")

No comments: