Monday, March 20, 2006

學生証失蹤了 :(

我都係做個好心jer。why me? :(

冇理由要人地賠ga,佢成個銀包唔見左,仲慘過我多多聲。:(

但係我又冇奶油自己拿$110出來補領咁on9 ga,張學生証又唔係我自己唔小心整唔見。:(

唉~ 呢期真係仆街。福無重至禍不單行就係呢挺。:(

本來星期6日relax過之後我都冇乜野la,星期1返左學之後我又燥返。今日我仲火埋阿will,梳利。:(

唉唉唉~ 好唔開心。希望聽日可以開心返la。:(

3 comments:

Anonymous said...

你明天見到我你就會開心架la~~~^3^

Anonymous said...

吳彥祖話 : "你唔係錯, 你係好 '能' 錯"

咁希望你同will都開心返啦

WEnDy said...

>>咀

見完你之後我都唔覺得開心返wor。不過都多謝你既,你係1個好好既發洩對象。

>>佘生

我錯乜能野?=.="

有心,我開心返少少la。:)