Friday, September 02, 2011

無與倫比的自由

頭先有個自稱長江集團旗下金融理財公司既agent打來想約我出來傾下,吹左半個鐘水,不果,最後我同佢講︰「你老細係李嘉誠呀嘛?我唔鐘意李嘉誠,我連百佳都唔去。」佢最後終於放棄。我同佢講︰「咁你早d訓啦拜拜。」

*****

目畢全程的打令在我收線後話我︰「妳咁樣玩9人半粒鐘,妳變態架?」拿,話就笨唔係咁講喇,你都聽到我同佢講左不下數10次「其實我唔需要」,但係佢係都要死唔斷氣,咁我又費事係佢講到半路中途cut佢線咁冇品,咪同佢傾訴下囉。我地最後都係和平話別架—佢知我係街,仲叫我唔好玩咁夜添,我知佢仲未放工,我都叫佢早0的返去訓,成件事幾咁和平,幾咁友愛,仲依依不捨咁講左幾次拜拜添。你有冇諗過,其實夾硬cut人線,又何嘗唔係1種剝奪人地言論自由既暴力呀?雖然我唔妥地產霸權,但係我呢0的「和平理性」既「激進80後」係笨唔會「以暴易暴」既。

*****

打令又話我︰「問題係妳哂左人半粒鐘呀!人地本來可以做多幾個cold-call架!」拿,又冇話邊個哂邊個半粒鐘既,咁佢夠哂左我手機半粒鐘電,又哂左我半粒鐘通話分鐘啦,咁我今個月爆分鐘係咪佢幫我比丫?我都冇追究啦。你呢0的人成日自以為好心,人地講唔夠3秒就cut人線,人地開場白都未講完呀!你知唔知你對人做成幾大挫折呀!我同佢傾足半粒鐘,足以協助佢練熟0的對白,訓練佢既口才同應變能力,等佢係面對下1個客人時更有自信心,你知唔知我幾用心良苦呀!佢開頭講來講去3幅被,直到我同佢講我唔幫襯李嘉誠,佢竟然考返我轉頭問我知唔知李嘉誠旗下有咩公司呀!幾叻女呀!我幾欣賞佢呀!李嘉誠應該多謝我同佢訓練出咁優秀既員工添呀!

5 comments:

熊貓王 said...

其實,你響講唔需要佢公司的服務之前,可以加多句以下的句子:

1我老豆係李嘉誠--我係佢的私生女。

2我已經係長江集團的大股東。

3唔好玩啦,自己人來啊,我係隔離 team 的。

其實我都好懷疑, Cold Call 呢回事有幾多效率?即你請一百人返來,怒打一萬個電話,但只找到十個客,夠唔夠回本?

謝天下 said...

佢地平時俾人cut得線多,心理會有問題,難得有人俾佢地盡情洩慾,辛苦晒!

謝天下 said...

講開又講,我最憎俾人追問:「點解唔需要呢?」

WEnDy said...

謝天下︰

幹啦被你這樣一說我真的覺得自己很慈悲為懷啊!

幹啦我也很討厭「點解唔需要呢?」這1句,如果我心情好,當他問「點解唔需要呢?」,我會答他「點解唔需要?我唔話比你知等你心思思」:-)

WEnDy said...

熊貓王︰

哈我下次會試用你提供的方法啦

至於cold call夠唔夠回本這個問題,視乎很多方面啦,例如看是什麼行業啦,看打電話那個人的口才啦,看聽電話那個人易唔易落搭啦……

試過有次我聽到隔離位個同事聽左個銀行賣保險的電話,講左5分鐘佢就買左啦!同佢傾談之下知道原來佢之前都係透過cold call買左幾個唔同性質的保險……

不是親眼目睹我也不會相信,原來這些電話cold call真的會有人落搭啦!