Friday, April 14, 2006

I LIKe ta BREAk yA Heart & EAT iT LIKe a TART

今天有幸和om lecturer和sunny吃lunch,很好吃。世界上沒有免費午餐,因為我om mid-term full mark ja。(special thx 2 MJ + lala 4 the past papers ;))

lecturer︰妳地邊個拿26分ga?
我︰(舉手)
其他女孩︰wa... 好犀利ah…… (=.=")
sunny︰wendy? 妳上堂成日同angela傾計ga wor。
我︰@@"

拿sunny!事實証明上堂傾計同考得好唔好冇直接反比關係ga下!

*****

友人又有感情煩惱了。乜妳咁水皮ga?成日做「人渣攝石」(1)。=.="

再1次証明這句是對的—「世界上係冇王子,只有仆街;同埋假扮王子0既仆街。」—《公主復仇記》

不過其實可能 (3個連接詞 @@"),那些仆街從1開始都是王子,他們之所以變成仆街,只是因為他們遇過巫婆 (2)jer。

我體諒既。人們既唔坦白、收埋,都係源於一0的不安全感;而這些insecurity的產生,只是因為人們害怕受到傷害。

According to Adam's Equity Theory (1963), if we feel that our inputs into the relationship out-weigh the outputs then we become dissatisfied with the relationship. we may reduce effort put into the relationship, and try to be less obsessed to a relationship.

1個循環黎既。我明既。因為我都係1個害怕受傷害既巫婆 (2)。

(1)來自《公主復仇記》。陳蕙貞對周莜蘭說︰「我阿爸都話我係『人渣攝石』黎ga—成日痴埋0的人渣度lor!」
(2)「同樣,世界上係冇公主,只有巫婆;同埋自以為係公主既巫婆。」—《公主復仇記》

References:
Adams, J. Stacey (1963), "Toward an understanding of inequity", Journal of Abnormal and Social Psychology, Vol. 67, pp. 422-436.

*加多句懶叻先—彭大導0的戲我真係倒背如流ga哈哈!

No comments: