Tuesday, April 04, 2006

1, 2, 3, CHEEZE~

看過表妹跟同學的合照,實在很不明白為什麼現在的細路拍照不是谷起個咀就係木起個咀。咁樣靚仔靚女0的咩?完全唔覺。

我認為拍照最美的樣子應該是咧嘴而笑,笑得越大越美。

所以呢,我看kit ho跟我們tutorial拍的合照,kit ho笑得最美,因為她應該最開心。梗係la,有人同佢farewell,又可以擺脫王旭的魔掌,而家唔笑等幾時。

我就仲未擺脫王旭既魔掌la,hrm份paper仍然係毫無頭緒+進展。我小佢老母。(其實呢,這個blog,上yahoo search係search到ga。有時好驚係呢度鬧阿王旭,俾佢search到見到係我咁就賴野。不過,佢咁q忙,應該唔會做埋0的無聊野既。)

*****

鄧麗欣唔該唔好再填詞。

佢0的新歌呢,我聽哂la。齋聽係冇問題ga,旋律正編曲靚。睇埋0的歌詞。—小!妳up乜春ah!句句有語病。返去學多幾年中文先好同我講野ah唔該。(人地幾時話要同妳講野jack)

*****

月亮跟著我們走。

小時候不明白為什麼自己1邊走的時候,天上的月亮也會彷彿跟著自己1邊走。

今晚邊走著時偶然抬頭看到彷彿像咧嘴笑的彎月又在跟著走,老實說,都讀上大學了,其實我還是不明白。

「小時候不是最快樂的,是現在才對;因為現在才懂得欣賞、回味小時候。」—少爺占《愛說話》

雖然現在大家都不可以再像小時候般天真單純無憂無慮,也祝願大家在往後的每天都可以像小時候般開開心心又1 day,玩下笑下又ok。兒童節快樂。:)

1 comment:

Anonymous said...

當然無問題~ =)