Tuesday, April 04, 2006

著左A Bathing Ape真係曉飛

潮服品牌A Bathing Ape位於中環的旗艦店已於4月1日愚人節開幕了。其實我很不明白,也許是我沒有taste,我真的不覺得個猿人頭有乜咁型。著左上身真係曉飛咩?直到看到Ericheuk Blog,我才真的了解到A Bathing Ape給予世人的真正意義—

原文引用︰Bathing Ape給予世人的真正意義
Bathing Ape,這個猿人頭應該無人不知。普通一件花園街款式T-Shirt印有一個猿人頭,價錢由幾百至幾千不等,不過大把人爭住買。但你又知不知道這個猿人頭創作人Nigo其實在這個牌子暗藏玄機,什麼玄機? 照著下面去做 :

1. 先轉用速成輸入法
2. 於任何可供輸入字元既地方順序打入"A","P","E"
3. 之後按一下space bar
4. Nigo 的目的已經顯示了


哦~ 原來如此。:)

Taken from: Ericheuk Blog

3 comments:

Anonymous said...

昆水~~

好得呀~~
gd pt~!!

Anonymous said...

好勁呀~~~

昆水

WEnDy said...

>> 思雅 + 咀

梗係得梗係勁la—我講nigo。佢最得最勁既係,佢竟然識中文之餘,仲識打速成,認真估佢唔到。:)