Saturday, April 15, 2006

焦威—《Hit Me (CD + VCD)》

iq題時間︰
唔怕行雷既楊千嬅攰既時候會做0的咩?(entry尾開估,唔好偷睇ah,你試下丫拿!)

本來想寫篇比較言之有物的entry (即是說這1篇將會是言之無物la,大家不用看了),不過正經的南北不應該在聽衛詩時寫的 (即是說衛詩不正經la),所以這篇還是寫衛詩的新唱片《Hit Me (CD + VCD)》好了。

小wen推介︰
1. Heartbreaker
1字記之曰—型。第1次聽已經喜歡到不得之了。好潑辣ah!I like 2 break your heart~ and eat it like a tart~!

2. Mon Saturday
沒甚特別,不過我buy夕爺這1句歌詞—「saturday is fine hea在家中撒賴」;其實也只是buy個"hea"字罷了。經林夕這樣1填,怕且個"hea"字都將會列入香港常用字字典la卦。

3. Misbehave
繼《Heartbreaker》後又是第1次聽已經喜歡到不得之了的歌。80電子,唔知點解諗起欣宜,但係呢首真係正ah下,正過欣宜多多聲。試問香港樂壇有邊個女歌手唱到80年代電子音樂腔!

4. Lonely
小妹最愛的hip hop*r & b ah~ 好銷魂ah~ 好神經質ah~ 尤物*bitch的化身ah~

5. Get Out
沒甚特別感覺,不過這是主打,所以又講下。4個字—「幾舒服丫」。講完。

6. Funny Jealousy
呢首唔得la,stylish不足,k歌有餘。雷生失手la (應該話,佢有得手過咩?)。那為什麼我還要推介?冇ga,岩聽ma。(咁妳又話唔得?@@")

9. Wordy Rappinghood
電子again,幾得意。:)

10. Lost in Paradise
這首也沒什麼特別,不過又可以un下。:)

1句講哂,其實我幾buy衛詩的bitchy image的,也許因為我雖然外表斯文,骨子裡也算是bitch bitch地,所以我聽歌都幾雜。不過呢,香港樂壇向來都容納唔到辣妹型女歌手的,所以我預期中衛蘭將會有排紅,衛詩就……未知。還有就是,整張唱片,首首都咁硬淨咁潑辣,聽眾聽得累之餘,衛詩自己會唔會都唱得好辛苦呢?不過佢有度好,就係佢既形象應該幾flexible,期望她下1張唱片可以看 (聽)到另1面的她。(數返先,妳好似唔只講左1句bor)

iq題開估。究竟唔怕行雷既楊千嬅攰既時候會做0的咩呢?
答案係︰飲水
點解?真正既iq題而家先開始ah。估下la。:)

No comments: