Saturday, April 29, 2006

HKAYPUU HKPUSU成立暨第1屆就職典禮

終於結束了!

嚴格來說,不可以說成是「完滿結束」;因為有很多「哈碌」、很多擔憂、很多挫折、很多意外……

直到inaug開始前的1分鐘,我仍然是極度擔心的,inaug進行期間也是坐立不安……

晚上7時多與阿豆到火車橋接guest,我不停向他轟炸︰「死la我好驚ah,我地rehearsal左1次咁多ja,唔係,係1次都唔夠ah,好似半次都冇ah,1陣中途發生咩突發意外咁點算……」

好像inaug那早上的om lecture,我就1連接到兩個電話—1個打來說晚上做不到helper,1個說借不到照相機……

講完電話後,我跟坐在隔離的阿光說︰「救命,我心血少受唔住咁多刺激ga大佬……」

這些事其實我都預左,不過「預左」其實又不代表什麼……

所以真的很很很感激兩脅插刀的朋友們仗義相助。阿豆阿恆肥鴨,雖則我預左任何人會放我飛機但我知道點都唔會有你地份。正所謂小福出品必屬佳品。我知道你們都很忙,「代表作」我又唔理,又要多多要求又要早到又要著suit又盛,但你們仍然很體諒很支持很願意幫助我。大佬,我可以點報答你地?

ada,本來說要6時半走,後來唔爭在做到7時,到最後推哂0的meeting 11點先走。妳成日都咁為我,我又為妳做過什麼?

阿甘講野成日冇句真,但係做野其實又好認真。

阿sam越來越叻!

gary又係掂掂掂。

哈哈!雖然helper有很多「哈碌」,但希望大家都不要責怪他們,怪只好怪我不會安排又冇交帶。不過我promise,下次如果我再做同樣的工作,我會再做好1點。:)

阿豆肥鴨,inaug完左,雖然尚有很多煩惱,但我會擺返多0的effort落「代表作」ga la。:)

請豬皮果度又係搞笑。inaug前兩天聯絡上他。怎樣找到的呢?是在阿恆的xanga。因為我們都不約而同地在阿恆的xanga留言!透過xanga上的e-mail找到豬皮。想不到豬皮原來會為我們的inaug,甚至為我們的ayp生色不少。真係誤打誤撞,足不出戶都可以遇貴人?大家姐臨急臨忙整name tag整souvenir又係掂掂掂。

如果要批評這個inaug的不足之處,老實說,實在有很多很多;不過,換個角度看,美麗的、值得欣賞的東西又有很多很多。單是莊員們為這個inaug的不眠不休、心力交瘁,所付出的1切1切,已多得足夠上建力士世界紀錄大全了吧。:P

「哈碌」?唔緊要la。火車橋上的阿豆安慰我說︰「有『哈碌』先至真實ga ma。樣樣都0係妳預計之中有咩意思?可能就係因為呢0的『哈碌』,先至令妳幾十年後諗返起,poly ayp 0係2006年4月26號既呢1晚所發生既事係幾咁深刻……地ah ma。:)」

各位親愛的莊員們,辛苦哂 & 多謝。

*****

今年4月,我會把它命名為「黑色4月」;英文名字"The Funeral April"。

哭的次數應該比上年全年哭的次數的總和還要多。

真係唔知做乜,喊原來可以同笑1樣咁易。

昨晚哭了1遍,今天又哭了1遍。

實在是心力交瘁。

原來現在連小福中福也好像……出現問題?

是不是有人的地方就有紛爭有conflict?

這些紛爭可以怎樣解決?

其實大家知唔知道,當大家正在用1隻手指指著別人時,實在係有3隻手指指著自己?

慚愧。

問我點解喊ah?唔夠訓卦。所以昨晚我不顧1切睡了10小時,你地要鬧既就鬧爆佢la。

肥鴨話齋︰「唔可以再做忍者,要學識點樣愛自己多0的。」

我知道,家人朋友都愛我。所以我要學會更愛自己,才可以給你們付出更多的愛。

有breakdown就會有breakthrough。

多謝。多謝哂所有令我有breakthrough的人。

*****

另附︰阿恆4月23日之日記@xanga

就是這篇神奇的entry令我巧遇豬皮。其實我都想quote這篇entry好耐,皆因阿恆所提出的討論係經典之餘,豬皮既回應又係精警。為什麼上帝對我那麼好?賜給我的朋友都是掂掂掂的。:)

其實他們所說的我唔係好睇得明諗得通,但係應該係勁既。共勉之。哈哈~

阿恆的post︰
有時候,自己不禁會問自己「到底我係唔係一個好Leader?」

基於結果,唔係。



之後,帶出了一個新問題「為什麼要做一個Leader?」

如果自己的位置不是一個Leader,卻貢獻比Leader 還要多,條數點計先計得準呢?

作為Leader你會為比而自豪,還是自責呢?

做一個Leader,到底是為團體創造價值,還是為自己呢? 邊樣多?



不論如何,結果已經放在眼前。

作為Team member,你會為你所付出、貢獻而得來的成果感到自豪,欣賞、確認自己的能力。還是責備Leader的付出比自己少,有種很委屈、很慘的感覺,覺得被人呼呼喝喝,成日覺得俾人睇住,無晒自由?

作為Leader,除了指責Team member 的不是,還會做什麼去改變、團結大家一起向前?

這是選擇,沒有對錯 Work 就得,每個選擇都是不易的,是有代價的





有個賭場

A 帶了20元,結果走的時候他擁有10000元

B 帶了10000元,結果走的時候他都有10000元

C帶了90000元,結果走的時候他只有10000元

結果一樣,感覺完全不同

如果你有90000元,你會怎麼辦?



P.S.想事情的發生,人是不會呆坐一角等待白馬王子的出現,自己付出努力去追尋、去冒險,得到的好有可能不是自己心目中般的完美,但總好過虛渡。

豬皮的回應︰
我都講過.

無論係一個leader 或者係一個team member

想成功必需建基於尊重以及信賴

但是成為一個leader, 必需要的是眼界, 視野

看到的不是缺點, 短處, 而是改善, 進步的空間

了解點解人地有一千元入賭場, 有一萬元出來

了解點解人地有九萬元入賭場, 有一萬元出來

但是兩個人都是笑著出來的.

可以了解他們的目的, 做法, 可能發現一個入賭場是出糧的. 一千元入, 一萬元出

另一個人九萬元入, 是來還賭債, 八萬元化水後用來換來一家平安. 抵

你永遠沒法只用腦去知悉別人想法

有口的, 就要善用語言

有耳的, 請傾聽

有手腳的, 請走近

有眼睛的, 睜大一點看

呢一個就係leader 同member 的分別

但係. 一個leader, 可以係一個member

一個member, 亦都可以隨時係你要依靠的leader.

希望你覺得有用

J@ke

No comments: