Saturday, April 01, 2006

既已發動戰爭但願學懂方法解窘

wa! 尋晚嗌完1輪,發洩哂。小wen又充返電la。

不過仲係有0的擔心。=.=" 而家有電話恐懼症tim。

唔好再打黎ah。即刻死0係你地面前ah如果唔係。

講返尋晚先。原來kit ho都好玩得。成晚寸寸貢。

又回想起在北京的日子。有1晚和大半班同學仔和劉老師唱通霄k。那間南北的k-buffet正到呢,仲好食過大酒店ah唔好講笑。

但係果陣呢,阿生活輔導員先生係唔俾我地夜過12點返hall既。

身為班長既我梗係要同佢negotiate下la。仲記得果陣時我係promise佢12點前返hall既。

跟住到左差唔多12點佢又真係打黎問我地返左hall未bor。

咁我又答佢話返緊咁。

咁事實當然就係我地啋佢都有味la。

不過我地經常都係咁陽奉陰違ga la,佢都慣哂。

真係好搞笑。

唉!mizz左第23 24 集《鐵血保鏢》ah!

又mizz左 15 16集《大鬧廣昌隆》wor!

睇返都跟唔返tim。

bt又冇seed wor。真係激鬼氣。

No comments: