Thursday, April 19, 2007

第2屆HKPUSU HKAYPUU Inauguration

話咁快,又到第2屆。

落莊lu。

但係去完inaug之後返上lab check個email竟然仲見到fc阿wing send個email黎話上莊個master bud仲要改ah下整佢個制。

仲有agm都未搞,睇黎仲未能夠全身而退ah下。

唔好講呢0的掃興野,講返inaug。開頭以為janice斯斯文文咁,估唔到佢講speech都淡淡定定幾有p既風範。好,我放心將p果個位交比妳。

同下莊「好似」係最fd果個係fin sec阿嬋,梗係,「同是天涯淪落人」bor。我都放心將fin sec呢個位交比妳。交左比妳,我真係放心好多。

通得最多電話果個係賤sec阿晴,我話哂都做過下半年賤sec,我都覺得妳會做得好過我,我都放心將賤sec呢個post比左妳。

仲有uu leader阿然,佢雖然1日24小時都係傻下傻下咁,但係佢尋晚篇speech其實令我覺得幾感動 (雖然rp個星馬遊project我1隻手指都冇插落去,手指甲都叫有既咁),好,我都放心將uu leader個位交比你。

好,交接儀式完la。快樂既時光過得特別快,又係時候講bye bye。bye bye.

17/4/07

No comments: