Monday, April 16, 2007

第26屆香港電影金像獎頒獎典禮

buy的環節︰
吳彥祖憑《四大天王》拿最佳新晉導演
歌手獻唱電影主題曲
金培達憑《伊莎貝拉》拿最佳原創電影音樂
陳奕迅唱《夕陽無限好》悼念已故電影工作者
張靚穎中文名又唔識讀英文名又唔識讀,陳坤好無耐咁話︰「我來宣佈吧… …」(心想︰幹嘛我的搭擋是個文盲… …) XD
邵逸夫拿世紀xx奬
玲姐拿專業精神奬
杰倫憑《菊花台》拿最佳電影主題曲
劉青雲憑《我要成名》拿最佳男主角
張家輝拿不到最佳男配角但說黃秋生很幼稚地踢lup了他的車要黃秋生賠$$$ XD

老實說,我真的很喜歡《黑社會》和《黑社會2之以和為貴》的飛機。

袁詠儀講楊麗娟事件講得幾好,曾寶儀話劉華既座右銘係「豈能盡如人意,但求無愧於心」都幾好。

看完錄影看到無記在播《倩女幽魂》,hea住看了幾下,幾鬼正bor衰鬼,果個年代做到咁真係好正。

究竟而家港產電影市道咁差係咪真係因為電影既質素差左?好似以前既戲都係好睇0的咁。

今日都係冇做過野。

今年好似冇乜春天歌仔咁,係咪因為前兩年谷到冇哂?定係因為我個人冇哂浪漫情懷?

好似以前既野都係好0的咁。

來簡約地愛多80年~ lalala~ 低b福仔。:-(

No comments: