Friday, September 02, 2005

《十萬噸情緣》大結局

《十萬噸情緣》是one of my favourites來的!倍兒愛看!倍兒愛田韋晨!倍兒愛阿din!大結局是倍兒好看的!

倍兒愛阿din跟yama的一段對白。究竟對愛人的不信任的原因是什麼?阿din說,一個人不信任他的愛人,是因為太愛他,想和他一生一世,但又害怕失去他;反之沒有這種恐懼的人,也不代表他對情人百分百信任,也可能是愛得不夠深。這番道理三年前給我帶來極大的震撼,三年後亦然。事實到底是怎樣?可能要待好多年以後我才能弄得明白了。但這個scene是本劇一絕!>v<

另一絕是阿晨最後向yama求婚,迷信的yama拿出一直以來把他們的緣份搞匝的「命運之輪」告訴阿晨他們的命運根本不容許他們相愛,然後阿晨以無比真誠對著她說︰

就係呢張公仔紙
呢張公仔紙在於我黎講只係小學時期玩既公仔紙一0的意思都冇ga
妳就將我同妳既命運交左俾佢?!
會唔會兒戲左0的呀?
我只係想話俾妳聽妳唔再需要信佢妳只係需要信我
yama,我地0係船上面認識
0係船上面相愛
我希望以後,妳都能夠陪住我一齊出海

跟住就播出"Make It Better Again"。這一切都是這套劇把我迷倒的地方。太浪漫。:)

2 comments:

Anonymous said...

Wendy~~~

我都有睇十萬噸情緣~~~ haha~~ 繼 "Eternal Sunshine"後又發現一個大家共同 gei favourite la~~~~~

Whitney

WEnDy said...

太好la!>v<
miz u so much!
找天約妳飲茶。:)