Saturday, November 04, 2006

Death Note: The Last Name

我覺得上集的佈局比較精密1點,今集好像全是為結局鋪路般,不過結局不錯,都照顧了月和L的fan屎。

月在電影裡是1個極度悲劇人物,我完全了解他對不公平的世界的不甘,但嘛,世界就是永遠都沒有最完美的事情,有醜陋的才會顯現出美麗啊!唯有很唏噓地安慰自己吧。我們都只可以盡力在不傷害世界的平衡的狀況下為世界做1點好事,否則我們跟破壞世界平衡的南北有什麼分別?

L可愛死了,笑聲震全場,畀返個叻你!:)

個人喜愛度︰8/10

*好期待《滿城盡帶黃金甲》!>v<

*你唔到你我家下你我未!

2 comments:

Anonymous said...

你的師洋唔撈了!

我睇左deathnote too, 好睇丫

係囉, L 咁樣都可以有d 咁gag 既位, creative team 應記一功啦

WEnDy said...

做乜唔撈ah?你點知ga?>_<

係,好犀利,笑到我肚痛咁滯。:D