Tuesday, June 28, 2016

Swing Girls

[尋找高橋一生的故事] 《Swing Girls》,2004年嘅戲,高橋一生24歲,飾演地上最強吹奏樂部部長!話說呢套戲我睇左幾廿次都從來冇為意過呀吹奏樂部部長,因為呢套戲嘅主角根本就唔係吹奏樂部!!!只係一隊雜牌軍!情形就等同《交響情人夢》嘅A樂團同S樂團咁喇~ 咁故事當然係專注於果隊爛泥雜牌軍啦!所以呀吹奏樂部部長全套戲夾埋嘅戲份大概有一分鐘到啦!而我就係為左cap呢1分鐘嘅圖睇左104分鐘喇~ 多謝~








Monday, June 20, 2016

夢幻街少女

因為M仔到好頭痛好需要慰藉,所以找了高橋一生 (即係貝原BB)1995年配音的《夢幻街少女》來看。1995年的高橋一生係15歲,仲未變聲呀!!!把聲好靚仔呀!!!好襯個靚仔男主角呀!!!這個賤貨女主角才初中就答應他求婚了!!!可惡呀!!!


(然後我發現好多發彈幕的人都跟我一樣因為高橋一生來看的哈哈,下個禮拜睇埋佢配嘅《歲月的童話》先,1991年的動畫,即係11歲呀!!!還是小學生的高橋一生呀!!!可愛仔呀!!!